CTE Solution

Product was successfully added to your shopping cart.

Holzer Tiefbau primeste primul model HX220AL

Holtzer Erdbau-und Baggerbetrieb din Oberhausen este o afacere de familie din sudul Bavariei ce opereaza in sectorul lucrarilor de terasamente.

Compania se focuseaza in principal pe lucrari de terasamente, inginerie civila si demolari, un rol important in strategia de business ocupandu-l sustenabilitatea si orientarea catre client. Jakob Holzer, directorul general al companiei explica: „Avem o relatie extrem de buna cu dealer-ul Hyundai, iar atunci cand a sosit timpul sa achizitionam noul nostru excavator greu pentru lucrari de terasamente si demolari nu am avut nici o indoiala ca doream sa investim in noua generatie de masini Hyundai, Seria A”.

Operatorul Peter Müller cu o experienta de peste 20 de ani in domeniu are numai cuvinte de lauda la adresa noului model: „ Excavatorul se pozitioneaza in avangarda clasei lui, interiorul cabinei este extrem de silentioasa si datorita faptului ca pot ajusta din clusterul de comanda situat in interiorul cabinei presiunea si debitul hidraulic al atasamentelor, am o masina cu adevarat versatila.”

Cu un consum de combustibil scazut, operare si disponibilitate imbunatatite, excavatorul Stage V de 22 de tone este impresionant. Holtzer foloseste acest model pentru demolari unde s-a dovedit a fi extrem de versatil prin echiparea cu o cupa de sortare, pulverizator, ciocan hidraulic si cupa. Holzer nu dispune de o masina de rezerva, astfel incat este important ca excavatorul sa aiba un nivel ridicat de disponibilitate.

Noul HX 220AL incorporeaza noi tehnologii precum:

  • sistemul de control electronic al debitului hidraulic EPFC ce imbunatateste consumul de combustibil si controlabilitatea acestuia
  • un sistem de siguranta Auto Safety Lock ce previn pornirea neintentionata a utilajului
  • Eco Ghidaj ce indica consumul de combustibil excesiv datorat obiceiurilor de lucru improprii ale operatorului,
  • MG/MC, ghidajul si controlul masinii ce indica status-ul lucrarii si controleaza automat atasamentul pentru a asista operatorul. Sistemul MG indica pozitia varfului cupei in raport cu suprafata tinta predefinita, iar sistemul MC controleaza automat nivelarea pantei cu varful sau fata cupei si dispune de un control automat al opririi in pozitiile sus, jos, inainte si protectie cabina.

De asemenea, noua motorizare dispune de un sistem nou Stage V de post-tratament al gazelor arse, compus dintr-o solutie „all in one” ce include mai multe medii de filtrare precum DOC, SCR, DPF si elimina sistemul de recirculare al gazelor arse EGR, rezultand in final o solutie fiabila, prietenoasa cu mediul si o mentenanta fara probleme.